بی‌رونقی بازار ارزهای دیجیتال مدیرعامل بایننس را ناامید نکرد!

مدیرعامل بایننس با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که علیرغم ریزش های شدید و بی رونقی بازار ارزهای دیجیتال، نگاه وی به این بازار همچنان مثبت است.
بی‌رونقی بازار ارزهای دیجیتال مدیرعامل بایننس را ناامید نکرد!
کد خبر : ۱۳۶۰

 مدیرعامل بایننس با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که علیرغم ریزش های شدید و بی رونقی بازار ارزهای دیجیتال، نگاه وی به این بازار همچنان صعودی است.

چانگ پنگ ژائو یا «سی زد» همچنین تاکید کرد که استراتژی مناسب قعلی بازار، تلاش برای افزایش تعداد توکن ها به جای هولد کردن آنهاست.

مدیر عامل بایننس همچنین بار دیگر تاکید کرد که تنها شرکت های موفق رمزارزی در بازار خرسی فعلی، آن دسته ای خواهند بود که بنیان و اساس کاری قوی تر داشته اند.

«سی زد» در پیام توئیتری خود پیش بینی کرد که بازار رمزارزها با قدرت بیشتر باز خواهد گشت و بسیاری از ضررها تبدیل به سود خواهند شد.

لازم به ذکر است طی هفته گذشته، دو رمز ارز اصلی بازار یعنی بیت کوین و اتریوم از رشد خوبی برخوردار شدند. بیت کوین به محدوده بالای ۲۲ هزار دلار صعود کرده و اتریوم نیز به بالای ۱۶۰۰ دلار حرکت کرد؛ موضوعی که بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند می تواند آغازی هر چند آرام برای بازگشتن بازار باشد.

با اینحال، برخی از کارشناسان بازار نیز همچنان معتقدند بیت کوین هنوز به کف لازم خود نرسیده و احتمالا قیمت باید تا محدوده ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار ریزش نماید تا بتوان نسبت به بازگشت پر قدرت بازار مطمئن شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
بازار
مجله زندگی
ارسال نظر