رونمایی از چهره زنی که زندگی شکیرا و پیکه را از هم پاشید!

خبرنگاران موفق شده‌اند به جزئیاتی از زندگی شخصی زنی که باعث جدایی پیکه و شکیرا شده و در حدود دو ماه هویت خود را مخفی نگه داشت، پی ببرند.
رونمایی از چهره زنی که زندگی شکیرا و پیکه را از هم پاشید!
کد خبر : ۱۹۹۲

بعد از اینکه نشریه «سان» عکس پیکه را به همراه یک دختر ۲۳ ساله بسیار خوشحال منتشر کرد، شایعاتی مربوط به طرح ادعایی جدید پیکه علیه شکیرا مطرح شد.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی «لارازون» رابطه پیکه و کلارا از جمله روابط گذرا نیست و این دو قصد جدی برای باهم بودن دارند. در همین راستا مدافع اسپانیایی کلارا را به خانواده‌اش معرفی کرد. پیکه حتی کلارا را به دو پسری که از شکیرا دارد (ساشا ۷ ساله و میلان ۹ ساله) هم معرفی کرده است و این موضوع احتمالا ستاره سرشناس کلمبیایی را آزرده خاطر کرده است.

یوردی مارتین، خبرنگار اسپانیایی، می‌گوید که پیکه بعدازظهرها به همراه کلارا به خانه پدر و مادرش می‌رود. لازم به یادآوری است که خانه‌ای که شکیرا در آن زندگی می‌کند نزدیک به خانه پدر و مادر پیکه است و فقط یک استخر این دو خانه را از هم جدا کرده است. بنابراین شکیرا به راحتی می‌تواند پیکه و پارتنر جدیدش را ببیند و پیکه به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد.

یکی دیگر از روزنامه‌های اسپانیایی که مسئول انتشار این شایعه بود نوشت که پیکه خواننده کلمبیایی را تحریک می‌کند و پارتنر جدیدش را در تمام بعدازظهرها به خانه پدر و مادرش که جفت خانه شکیرا است می‌برد.

کلارا چیا کیست؟

کلارا چیا 23 سال سن دارد و اصالتا اهل بارسلونا است. او در واقع کارمند شرکت Kosmos است که توسط پیکه اداره می شود.

ابتدا گفته شد که کلارا کارمند یکی از شرکت‌های پیکه است و همین موضوع عامل آشنایی آن‌ها بوده ولی وب‌سایت Vanitatis به تازگی حقایق جدیدی را در این زمینه فاش کرده است.

این منبع می گوید:« کلارا پیشخدمت یکی از کلاب‌هایی بود که پیکه با ریکی پویگ و سایر هم تیمی‌های خود به آنجا می‌رفت و در آن زمان شایعات جدایی او از شکیرا هم وجود داشت اما چیزی که ما نمی‌دانستیم این بود که این رابطه قبلاً تمام شده بود و آنها جدا زندگی می کردند.»

به گفته این منبع، به نظر می‌رسد که هم تیمی پیکه در بارسلونا یعنی ریکی پویگ، یکی از دلایل با هم بودن پیکه و کلارا باشد:« ریکی، خواهرش کارلوتا و نامزدش جما ایگلسیاس همگی بخشی از اکیپ دوستان صمیمی کلارا هستند.

یکی از دلایلی که آنها به این مکان رفتند این بود که کلارا احساس همراهی بیشتری داشته و علاوه بر این حریم خصوصی آن‌ها هم در این کلاب حفظ می‌شد.»

علاوه بر این، مارتین نیز اضافه کرد که پیکه تشنه انتقام از شکیرا به خاطر تمام اتفاقاتی است که بعد از جدایی رخ داده است. رابطه پیکه و شکیرا اکنون بدترین لحظات خود را طی می‌کند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر