فروش متری مسکن در کدام مناطق تهران کلید خورد؟

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بخشی از قشرهای جامعه توان خرید مسکن ندارند به همین منظور از اواخر آبان فروش متری مسکن آغاز می‌شود.
فروش متری مسکن در کدام مناطق تهران کلید خورد؟
کد خبر : ۲۸۴۶

هدایت با بیان اینکه قرار است این کالا را در بورس عرضه کنیم افزود: این اقدام برای جذب سرمایه‌های خرد است تا بتوانیم سرمایه‌ها را به سمت مسکن بیاوریم و این افراد هر زمان پول داشتند بتوانند چند متر زمین بخرند. هدایت درباره قیمت هر مترمربع مسکن در فروش متری مسکن هم گفت: اواخر آبان قیمت نهایی مشخص می‌شود. وی افزود: بیشتر فروش متری مسکن در مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۹ خواهد بود.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران درباره اقدامات قرارگاه مسکن هم گفت: عملیات عمرانی ۱۰ هزار واحد از طرح‌های قرارگاه مسکن در مناطق ۲۲ گانه آغاز شده است.

هدایت درباره بسته تشویقی برای نوسازی در بافت فرسوده هم گفت: برای ملک بیشتر از ۱۰۰ متر یک طبقه تشویقی داده می‌شود، برای ملک ۵۰ تا ۱۰۰ متر حداکثر اجازه ساخت ۴ طبقه داده می‌شود این در حالی است که قبلا اجازه ساخت سه طبقه داده می‌شد و برای ملک بالای ۴۰۰ متر هم دو طبقه تشویقی می‌دهیم. وی درباره تامین پارکینگ در بافت‌های فرسوده گفت: نبود تأمین پارکینگ باعث شده بود برخی ملک‌ها نتوانند مجوز بگیرند لذا قرار شد پارکینگ محلی بسازیم.

 

ارسال نظر