استقلالی ها ساپینتو را کنار گذاشتند! / کدام مربی لیگ برتری پیشتاز است؟

در تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبر ورزشی، که تا ساعت ۱۷ و ۳۰ امروز بیش از ۷۰ هزار نفر در آن شرکت کرده بودند یک گزینه با فاصله فاحش نسبت به سایر مربیان لیگ برتری پیشتاز است.
استقلالی ها ساپینتو را کنار گذاشتند!   کدام مربی لیگ برتری پیشتاز است؟
کد خبر : ۱۱۳۱۸

در تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبر ورزشی، که تا ساعت ۱۷ و ۳۰ امروز بیش از ۷۰ هزار نفر در آن شرکت کرده بودند یک گزینه با فاصله فاحش نسبت به سایر مربیان لیگ برتری پیشتاز است.
در نظرسنجی جدید خبر ورزشی این پرسش مطرح شده که "بهترین مربی نیم فصل اول لیگ برتر کدام یک از گزینه های زیر است؟".
در بین گزینه ها از محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان و گزینه سایر مربیان، به عنوان گزینه هایی برای رای دادن مخاطبان سایت اسم برده شده است.
نکته جالب توجه فاصله فاحش یحیی گل محمدی با دیگر رقبا از همان ساعات ابتدایی شروع نظرسنجی بود! جایی که یحیی گل محمدی با اختصاص بیش از ۶۴ درصد آرا پیشتاز این نظرسنجی قرار گرفت.
نکته عجیب تر فاصله آرای سرمربی پرسپولیس با آرای ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال است که چیزی در حدود دوازده و نیم درصد آرا را به خود اختصاص داده! یعنی کمتر از یک پنجم آرایی که به یحیی گل محمدی داده شده است. شاید از این طریق بتوان به این نتیجه رسید که مخاطبان سایت خبر ورزشی و احتمالاً استقلالی ها، با توجه به عملکرد این مربی در نیم فصل اول رضایت چندانی از سرمربی شان نداشته اند.

252957

موضوع دیگر در همین ارتباط اختصاص ۹.۳ دهم درصد آرا به امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر است که شاید جمعی از استقلالی ها آرای خودشان را به سرمربی استقلالی باشگاه گل گهر سیرجان داده باشند.
با این وجود مجموعه آرای دو سرمربی استقلالی عدد ۲۱.۸ درصد را مشخص می کند که این رقم نیز چیزی در حدود یک سوم کل آرای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است.
یادآور می شود؛ تیم پرسپولیس در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر با کسب ۳۲ امتیاز و فاصله پنج امتیازی با تیم دوم جدول، قهرمان نیم فصل شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر