سفر مسی به آمریکا قطعی شد ؟

فیل نویل، مربی اینترمیامی، شایعات علاقه این باشگاه به جذب لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را تایید کرد.
سفر مسی به آمریکا قطعی شد ؟
کد خبر : ۱۴۵۰۳

قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا نرسانده است.

هرچند مذاکرات درباره تمدید قرارداد او با پی اس جی از سوی مدیران این باشگاه در حال پیگیری است اما بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی مدعی شده‌اند که این بازیکن تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد.

اخیرا ملاقات بین پدر مسی و خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، شور و شعف زیادی بین هواداران بارسا ایجاد کرد اما بارسا تنها باشگاه علاقه‌مند به مسی نیست. اینتر میامی، باشگاه تحت مالکیت دیوید بکام، نیز سخت به دنبال جذب مسی است. علاوه بر مسی شایعات انتقال سرخیو بوسکتس به باشگاه آمریکایی نیز شنیده می شود و حتی در زمستان دو طرف مذاکراتی باهم داشتند که نتیجه نداد.

فیل نویل در مصاحبه با تایمز و در مورد احتمال خرید مسی و بوسکتس گفت:«من این را تکذیب نمی کنم. نمی گویم که شایعات و اخبار در مورد انتقال مسی و بوسکتس به اینتر میامی غلط هستند. ما می خواهیم بهترین ها را در تیم خودمان داشته باشیم و قطعا مسی و بوسکتس از بهترین ها هستند. پیوستن این دو بازیکن، مجموعه ما را بسیار قدرتمند خواهد کرد.»

مجله زندگی
ارسال نظر