همخوانی عجیب رونالدو در زمان پخش سرود ملی حاشیه‌ساز شد!

کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار تیم ملی پرتغال در زمان پخش سرود ملی کشورش به شکلی متفاوت با سایر هم‌تیمی‌هایش ایستاد و خبرساز شد.
همخوانی عجیب رونالدو در زمان پخش سرود ملی حاشیه‌ساز شد!
کد خبر : ۳۹۸۱

کریستیانو رونالدو امیدوار است حدود یک ماه دیگر که با تیم ملی کشورش پرتغال به قطر سفر می‌کند بتواند برای اولین بار در تاریخ فوتبال این کشور فاتح جام جهانی بشود.

کریستیانو یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های تاریخ فوتبال است و پرتغالی‌ها خوب می‌دانند که این جام جهانی به احتمال زیاد آخرین تورنمنت‌شان با حضور کریستیانو است و باید از حضور او حداکثر استفاده را ببرند.

رونالدو و یارانش در مرحله گروهی با کره جنوبی، غنا و اروگوئه رقابت می‌کنند. این گروه برای پرتغال قاعدتا گروه خیلی سختی نیست ولی رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در صورت صعود در مراحل بعدی با تیمهایی بزرگ روبرو می‌شوند. آنها ممکن است در مراحل حذفی در مقابل برزیل یا فرانسه قرار بگیرند که هر دو از مدعیان اصلی این دوره هستند.

اما در آستانه جام جهانی یکی از خبرهایی که در پرتغال همچنان مطرح است نحوه ایستادن رونالدو در جریان پخش سرود ملی این کشور در آخرین دیدار تیم ملی است. رسانه‌های پرتغالی همچنان به دنبال پاسخ این سوال هستند که چرا کریستیانو متفاوت با دیگر بازیکنان تیم ملی ایستاده بود؟

ronal ajib

یک روزنامه پرتغالی امروز می‌گوید علت این حرکت رونالدو را دریافته است. در جریان آخرین مسابقه تیم ملی پرتغال رونالدو درحالیکه دستش را روی شانه دروازه‌بان این تیم انداخته بود بر خلاف دیگر بازیکنان، نه رو به جایگاه مقابل بلکه به صورت عمود بر خط بازیکنان هم‌تیمی ایستاده بود و سرود ملی کشورش را همخوانی می‌کرد.

با اینکه در روزهای اول عده‌ای از پرتغالی‌ها از این حرکت کریستیانو ناراحت شده و او را به بی‌احترامی به سرود ملی متهم می‌کردند ولی حالا مشخص شده که از قضا رونالدو به خاطر حس میهن‌دوستی دست به چنین کاری زده است. او با توجه به اینکه پرچم پرتغال در جایگاه بالای دروازه نصب شده بود رو به پرچم کشورش برمی‌گردد. او می‌خواسته سرود ملی پرتغال را درحالیکه رو به پرچم کشور دارد بخواند.

حالا فوتبال‌دوستان پرتغالی می‌پرسند آیا این حرکت رونالدو از این پس ادامه‌دار خواهد بود و در جام جهانی هم شاهد ایستادن متفاوت او در زمان پخش سرود ملی خواهیم بود یا نه.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر