رویای لیونل مسی؛ دوست دارم دوباره 25-26 ساله شوم/این آخرین جام جهانی من خواهد بود!

لیونل مسی از انگیزه بالای آرژانتین برای قهرمانی در جام جهانی 2022 می گوید.
رویای لیونل مسی؛ دوست دارم دوباره 25-26 ساله شوم این آخرین جام جهانی من خواهد بود!
کد خبر : ۴۱۴۲

 لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و ستاره باشگاه پاری سن ژرمن مصاحبه ای با پابلو گیرالت انجام داده و طی آن در مورد مسائل مختلفی حرف زده است. شرح مصاحبه لیونل مسی را در ادامه می خوانید، جایی که کاپیتان آلبی سلسته از انگیزه بالای تیمش برای قهرمانی در جام جهانی صحبت کرده است.

رویای بزرگی در سر داریم و هیجان زده هستیم. قرار است مبارزه کنیم. شاید جدی ترین مدعی نباشیم اما از هیچ تیمی نمی ترسیم و آماده ایم تا مقابل هر تیمی بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. نسلی از بازیکنان جوان داریم که از سنین کم بازی مرا تماشا می کردند و حالا خودشان به قوی تر شدن آرژانتین کمک می کنند. حس می کنم که آنها تا پایان از من حمایت خواهند کرد.

لیونل مسی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از جام جهانی هم با تیم ملی آرژانتین ادامه می دهد یا برنامه دیگری دارد هم گفت:

از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم، بهتر از پارسال و ماه های اولیه حضورم در پاری سن ژرمن. چند روز پیش گفتم که این آخرین جام جهانی من خواهد بود، این حرف را زدم چون با توجه به سن و سالم کاملا منطقی به نظر می رسد، با این حال باید ببینیم پس از جام جهانی چه پیش می آید. خیلی دوست دارم دوباره 25-26 ساله شوم و باز هم از دوران حرفه ای خودم لذت ببرم.

ستاره آرژانتینی ادامه داد:

رقابت کردن را دوست دارم و می خواهم چندین سال در میان بهترین ها حضور داشته باشم. با این حال چیزی که در نهایت دیگران شما را با آن به یاد می آورند، اخلاق و انسانیت است؛ کارهای بیرون از زمین هستند که به یادگار می مانند. از زمان کودکی تا همین حالا مهم ترین چیز برای من در این دنیا خانواده ام بوده است.

لیونل مسی در ادامه از روزهای بیکاری دوست صمیمی اش سرخیو آگوئرو گفت:

یک گروه واتساپی داریم که همه بازیکنان تیم ملی آرژانتین در آن حضور دارند، در این گروه هیچ کس اندازه سرخیو (آگوئرو) فعالیت نمی کند چون او در حال حاضر کار دیگری برای انجام دادن ندارد! (با خنده) اما از این که او را با روحیه و سرحال می بینم خیلی خوشحالم، مخصوصا پس از ابتلا به بیماری که او را مجبور کرد بازنشسته شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر