رونالدوی جدید منچستر یونایتد کیست ؟

ستاره آرژانتینی با درخشش خود تبدیل به رونالدوی جدید منچستریونایتد شده است.
رونالدوی جدید منچستر یونایتد کیست ؟
کد خبر : ۶۰۷۲

الخاندرو گارناچو ستاره آرژانتینی که در دقیقه ۹۳ گل پیروزی منچستریونایتد مقابل فولام را به ثمر رساند به یکی از ستاره‌های مهم شیاطین سرخ تبدیل شده است.  گارناچو مهاجم و وینگر آرژانتینی درحالیکه ۱۸ سال سن دارد در فصل جاری با هدایت اریک تن‌هاخ به یکی از پدیده‌های لیگ برتر تبدیل شده است. نام گارناچو در بازی مقابل فولام بار دیگر مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت چرا که او در دقیقه ۹۰+۳ دیدار تیمش با فولام موفق شد گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر برساند تا منچستریونایتد نیمه اول فصل را با یک پیروزی به پایان برساند.

نود دقیقه قانونی بازی یونایتد و فولام با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و درحالیکه سه دقیقه از وقتهای تلف‌شده گذشته بود ستاره آرژانتینی جوان یونایتد برای تیمش کار بزرگی کرد و پیروزی را برای شاگردان تن‌هاخ به ارمغان آورد. لوک شاو در جناح چپ توپ را به گارناچو رساند و او با یک حرکت ترکیبی تمرین‌شده با اریکسن توپ را در محوطه جریمه فولام دریافت کرد. او موفق شد از کوردوا مدافع حریف عبور کرده و با شوتی کم‌ارتفاع لنو را هم شکست داده و دومین گل یونایتد را به ثمر برساند. یونایتد به لطف این گل درخشان گارناچو این بازی را با پیروزی ۲-۱ به پایان برد. ر بازی قبلی منچستریونایتد که پنج‌شنبه در جام اتحادیه مقابل استون‌ویلا برگزار شد هم گارناچو برای تیمش درخشید.

این فوتبالیست ۱۸ساله آرژانتینی که یکشنبه شب هم در دقیقه ۷۲ به جای آنتونی مارسیال وارد زمین شد حالا به تعویض طلایی اریک تن‌هاخ تبدیل شده است و نوید ظهور یک ستاره جدید آرژانتینی در لیگ برتر را می‌دهد.

او کریستیانو رونالدو را الگوی خود می‌داند و بارها در شادی‌های بعد از گل خود به شادی‌های مشهور کریستیانو ارجاع داده است. یونایتد حالا با خیال راحت‌تر می‌تواند در انتظار دوران بعد از کریستیانو رونالدو باشد چرا که این پدیده ۱۸ساله آرژانتینی در سالهای پیش رو می‌تواند نقش کریستیانوی جدید را در این تیم پر کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر