شرایط پرداخت وام 2 میلیارد تومانی «دستگاه کارت خوان بانک ملی» چیست ؟

آن گروه از مشتریان بانک ملی که دستگاه کارتخوان متصل به این مجموعه را دارند و به وام احتیاج دارند، می‌توانند برای وام 2 میلیارد تومانی طرح تسهیلاتی «دستگاه کارت خوان بانک ملی» درخواست بدهند.
شرایط پرداخت وام 2 میلیارد تومانی «دستگاه کارت خوان بانک ملی» چیست ؟
کد خبر : ۱۷۶۳۶

دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک ملی که مایل به دریافت وام 2 میلیارد تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا متقاضیان باید میانگین حساب مناسب ایجاد کنند. به علاوه برای دریافت این تسهیلات باید حدقل 50 میلیون تومان سپرده گذاری کرد. حداقل مدت زمان میانگین حساب برای دریافت تسهیلات مذکور شش ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات بین یک تا 23 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن نیز به 34 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی، سند ملکی و داشتن اعتبار شغلی است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 56 میلیون و 416 هزار و 199 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 983 هزار و 153 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 2 میلیارد و 31 میلیون و 33 هزار و 152 تومان خواهد بود.

آشنایی با بانک ملی و برخی از دستاوردهای آن

بانک ملی ایران، یکی از بانک‌های قدیمی کشور است که از سال 1307 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از ابتدای فعالیت خود تاکنون انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

این بانک تاکنون توانسته انواع گواهی کنترل کیفیت، تندیس مدیران ارزش آفرین، گواهینامه خط مشی سیستم مدیریت کیفیت آموزش و یادگیری، تندیس سپاس از حمایت‌های دلسوزانه از زلزله زدگان کرمانشاه و … را به دست آورده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر